Monday, June 25, 2012

Weird Guy

 Greeting Text


jangan awak pandang diri saya hina,
kerana bukan itu yang saya pinta,
jangan awak hairan saya jadi begini,
kerana saya tetap seperti dulu,
ingatlah wahai teman,
sekali kena menyesal tak sudah,
kerana ikutkan hati,
saya jadi begini,
saya berjanji tak ulang lagi,
kini saya sedar erti kesengsaraan,
beri lah saya ruang untuk kembali ke pangkal jalan...

status terbaru kat wall dia..buat aku tertanya-tanya.Apa sebenarnya yang berlaku?jurang kesilapan mana yang dia terjun.Pelik.Aneh.tak tahu nak cakap macam mana.Dia nak berubah?jadi lebih baik ke?.Apapun aku tetap doakan semoga Allah memberi kekautan untuk dia berubah.Allah sentiasa memberi peluang kepada hambaNya untuk kembali ke pangkal jalan.Cuma kita yang perlu bertindak untuk ubah diri sendiri.Dia memang misteri sejak awal perkenalan dulu.Suka menghilang tiba-tiba dan mucul tiba-tiba..Rasa macam sekarang jugak aku nak gi umah dia..Haishh,tapi aku xde kekuatan lagi nak pergi jumpa mak dia.Apa aku nak cakap depan mak dia..Dengan dia lagilah aku tak tahu nak cakap apa.Buntu..Dengan kakak dia,mungkin beku lidah aku. Satu family buat aku ketar lutut.. apalah nasib aku ni?Disebabkan niat baik aku nak tolong dia,satu family aku kena jumpa..
Sabar Suma...

1 comments :

вʋввℓɛ ρσρƨ said...

huhu ;) alhamdulillah la kalo dye nak berubah ke arah jalan yg baik kan?
blog awk ade word verification la. nak remove? jum ke sini ;) http://dhyeahana.blogspot.com/2012/05/tips-orang-comment-blog.html