Tuesday, December 11, 2012

♥ ♥ ♥ CUTI DAH NAK ABIS ♥ ♥ ♥

Greeting Text



Malas rasa nak upload blogger...Tuan tanah tak ada masa nak upload blogger..dah lah malam2 macam niey idei datng...hehehehe...OMG cuti dah nak abis..tinggal 21 hari lagi...mcm blom puas hati je bercuti bersama keluarga tercinta...tahun depan tak dapan nak pergi mana2...awal-awal dah mama dan abah bagi amaran tahun depan tak boleh pergi bercuti...sedih bila abah cakap macam itu...abah dan mama suruh aku  fokus dalam SPM..mereka nak aku berjaya..OMG....macam belom bersedia je nak SPM tahun depan...Dah lah aku niey malas sanggat nak buka buku...kalau buka  buku facebook dan  Twitter aku rajin...hehehe..nampak sangat aku nie permalas kan2...okey lah smpai kat cniey jr cite aku...kalau ada masa aku upload lagi..baibai 
:)







1 comments :

bdk getah said...

salam..wahai umat islam..jom baca ni..follow me back k..
http://bdkgtah.blogspot.com/2012/12/berdialog-dengan-golongan-murtad.html