Tuesday, February 19, 2013

HINA KE KAMI DI MATA ORANG Semenanjung????


Greeting Text






aku fikir masalah nie dah selesai rupa-rupanya blm lagi....siapa yang tak marah bila negeri sendiri dihina  oleh orang lain ..apakah salah kami  sehingga orang semenanjung benci sangat dengan orang sabah dan sarawak...kami pun ada perasaan bila tempat kelahiran kami di hina oleh orang semenanjung...






kita nie satu malaysia jangan lah saling  benci-membenci.. tak malu ke bila orang luar tengok perangai kita.... kata satu malaysia tapi saling bermusuhan???








5 comments :

Ismalia Ismail said...

Haihh .. pelik , saya orang johor tak pernah pulak nak menghina ke mngeji negeri Sabah Sarawak , lagi saya teringin nak ke sana adalah , lagipun sedara mara saya ada yang dari Sabah :) Sabah ada rumpai laut bah .. hehe .. :) Lagipun Sabah Sarawak kan Malaysia juga , 1 Malaysia ma .. Baik buang warga asing lagi baguih kan ..

El-Janna said...

tu diorng ada masalah mentel tau. huhu. btw teringin nk p sabah sarawak. hohoho

amer akat said...

aslkum.. u have so nice blog ...bleh sy follow u? if can pls follow me back ya.. thx =_=
http://slapmestore.blogspot.com/

Yumida Huda said...

ya la...nang byk kedak tok..malas mek nk layan..mun di layan kita gik jd sakit hati..everytime nemu fb nok kedak tok..malas mek baca..even kwn mek tag kmk..
macam2 ooo..

Hasri Anis said...

sikpa.., dah lamak dah hal camya jadi.. apa boleh buat nak?? sabar jak la ^_^