Saturday, September 01, 2012

koreo drama

Greeting Text
 
 
 
mesti korangg cuakk,muak dengan blog aku yg tahh pape kan?haha..its okay.kalo nak bace bace la.kalo taknak baca pun takpe.haha. sekolah tinggal berapa minggu jekk lagi.tak sabar ok?aku nak cuti.malas giler nak turun sekolah.cuak sekarangg ok nak turun sekolah.ohh...buat homework apetah lagi.malas giler ok?tambah tambahh to student yang still dalam mode raya.perh perhh kompem malas nakk turun sekolah..aku kalauu pagi pagi kalau nak bgn tdo tuu..memang malas giler nak trun sekolah.tapi bila dah di sekolah.sgt happy dapat jumpa kwan kwann.haha

ohh.igt tak?aku penah post entry pasal gila cerita korea.ok..sekarangg aku sgt addict dengan drama korea ok?sgt sgt sgt!haha..memangg giler ok?addiictt sgtt..tambah tambah kalau budak F4 yg berlakon.confirm aku taknak lepaskan ok?haha TAPII .. ada tapi ok ? akuu bukan kaki Kpop yg sedang di gilai sekarang ini ok?haha..dan akuu sgtt suke ceritaa romantikk nihh .. memangg pebrettt akuu ok?

lepas buat homework,study ..aku tgk cerita korea..haha.duluu bukan main taknak tgk cita korea.tapi sekarangg?haha.terkena batang hidong sendiri..hahah...ok.. akuu kasii korang tgk apaa citaa dah aku tgk dalam beberapa bulan yang lepas n termasuk laa bulan nih ..


Playful kiss

playful kiss aku tgk actually dah lame dah..aku tgk balik..sebab dulu just tonton gitu gitu je.so aku tgk balik.macam bestt jek.so bila dah tgkk.terus jatoh cinta.cerita nih.aku tgk 2 bulan yg lpas aku rasa.haha.time kakak aku masi dekat rumah(sebelum masok u).sebab dalam external die je melambak lambak cerita bestt ..yangg lain hampehh! best jugakk tgk cerita nih:)
<span class=

<span class=


wonderful life

ok.cerita nnih pu aku dah tgkk beberapa TAHUN yang lepas.bila tgk balik time time boring sgt sgt sgt best ok?haha..buat pertama kali nya aku tgk cerita koreaa sampai menanggis macamm mati laki(tetibe jek)haha .cerita nih dah lame di tyg kan.cuma aku je suke tgk siaran ulangan.HAHA*gelak jahat* ok drama nih sgt best ok!sgttt layan.sgt lawak n sgtt sedeyy jalan cerita nya ok ? rugii tak tgk ....

<span class=
<span class=
<span class=
HAN-SHIN-BI .. memangg pelakon kanak kanak terbaikkk!melelehh tgk budah nih pandai berlakon terutama part part dia kenak operation ..

boys over flowers

actually cerita ni dah lapok !akuu je jakun n ketinggalan zaman.ye laa.baru addictkan dengan cerita koreaa..soo..semuaa cerita bestt aku tertinggal..ceritaa nihh sgt sweett n bestt !sesuaiii di tonton..sgtt bestttt !nak nak adaa KIM BUM hahahahahha

<span class=

<span class=

<span class=

Still Marry Me(favourite drama)

ceritaa palingg bestttttttttttttttt akuu penah tgk ! kim bum sgtt sweet dalam tu ok?
sampai jantung akuu nakk jatohhh!hahaha..rugii kalau tak tgk ok ? still mary me sgtt bestt ok ?

<span class=

<span class=

<span class=

<span class=

ok.akuu sgt addiiccttttt dengann kim bum!haha
haha..gambar kim bum palig banyak aku letak.sorry la.aku jakunn sekarang nih.haha.jgn muak ok?hahah..so lepas nih.stop dulu tonton korean drama.focus kan pada exam dulu..lepas cutii aku nak lepaskan segala galanyaa.nak tgk cerita koreaa sampai akuu muakk!termuntah muntahh!haha.so korang ? ahha.

0 comments :