Wednesday, November 07, 2012

Mengapa Aku Dibuang ??



 Greeting Text
       Hari ini hajar nak berkongsi tajuk mengapa aku dibuang...semalam hajar bosan giler untuk menbuang masa hajar pun menbuat video yg hajar kate tdi mengapa aku dibuang...macam tak ada perasaan ibu dan ayah  sanggup menbuang bayi nya sendiri...anak kecil tidak berdosa  menjadi mangsa oleh hawa nafsu yg serakah...anak kecil belom puas menlihat dunia menjadi mangsa...ibu tak pandai nak kesian dengan anak nya sendiri dari rahim nya sendiri....





7 comments :

Maya said...

Tak mampu nak tengok video sampai habis :(

Nurul Farahizzati said...

sama la.. zizie tak sanggup.. ngeri & sedih :'(

Dayah Danisha said...

Dah follow . hrap follow balik

siti zulaikha said...

assalamualaikum.. dtg singgah sini.. follow*275 awk.. jmput singgah+follow belog sye yep.. (=

atieynyunie said...

dne fllw...

Gadis Si Rama Rama said...

menarik video ni tp xsempat nk baca sebab laju sangat HEHE! apa-apa pun keep it up ;)

huahua said...

http://peaceder.blogspot.com/2012/11/peaceder-kebaikan-dan-kelebihan-awal.html.. follow me back.. nice ur blog