Thursday, November 01, 2012

kenangan bersama korang tetap di hati...


Greeting Text     

  sedar tak sedar dah masuk bulan November dan berakhirnya Aku bergelar Tingkatn 4...dari tingkatan 1 hingga tingkatan 3 aku blm pernah merasa menpunyai sabahabat macam korang terlalu ambil berat jika aku ada masalah dan korang lah sahabat terbaik yg aku pernah knal.. disitu juga aku knal erti bersahabat yg sejati walapun kita hanya berknalan 11 bulan hanyalah seketika terlalu susah untuk aku tinggalkan korang semua dan terlalu banyak kenangan aku bersama korang semua  ...suka dan duka kita hadapi bersama dan di kelas itu juga kite bnyak tinggalkan kenangan manis..aku pasti akan menrindui sahabat seperti korang...kalau tahun dpan kita berjumpa lagi mungkin kita tak seperti tahun 2012 kerana kita sibuk mengejar cita2 kita dan hala tuju kita..selepas SPM kita berpisah mungkin kita tak akan berjumpa lagi..kalau berjumpa mungkin hanya kebetulan saja...okylah itu saja hajar nak cite kan...hajar nak  upload gambar...





     
        korang nak tahu gmbar cpa yg ada di atas...gmbar yg ada di atas itu lah cikgu yang mengajar aku semasa tingkatan 4...terlalu byak kenangan bla bersama dgn cikgu...terima kasih kerana sudi mengajar kami dan cikgu selalu memberikan kami nasihat ..jasa cikgu kekal terpahat di hati kami..sori sbab curi ambil gmbar cikgu... :)


   hajar nak upload  kwn2 trbaik hajar...thnk kerna sudi kwn dgn hajar dan hajar pun happy kawan dgn korang semua...korang pndai bergurau senda, buat lawat dan pndai jaga hati org..hajar akan smpan kenangan bersama korang di  dlm hti hajar...





                       

































    terima kasih kerna datang ke blog hajar...

2 comments :

Fendy said...

da lama meninggalkan zaman sekolah...rindu plak rasanya...

Masmira Masri said...

rindunyaaa sekolah da 6 thn tinggal......jels tgk adik update mcm ni